من که خود سزارین کردم
و به شدت راضی سر ۴ روزم پاشدم
اصلا هم درد بخیه نکشیدم
ولی در کل هر کسی با توجه به بدنش و روحیش باید انتخاب کنه
من هیچ وقت نمیتونم با طبیعی کنار بیام...ی نفره هیچوقت نمیتونه سزارینو باهاش کنار بیاد
اصلا چیزی نیس که کسی بتونه بگه اون یکی بده یا این یکی بده
هردوش عوارض داره هردوشم درد داره هردوشم بخیه داره (طبیعی در بعضی موارد خیلی خیلی کم بخیه نداره)ک اونام بندگان خاص خداهستن
طبیعی
من طبیعی و بیشتر دوس دارم
سقطمم طبیعی بود و بدون درد
ب نظرم طبیعی ارزششو داره
دردش همون چند دیقس اما سزارین نه یکی باید همش جفتت باشه من اگ بچه بریچ نباشه صد درصد طبیعی زایمان میکنم
سزارین عالی
طبیعی
من سزارین بودم ولی برگردم به عقب طبیعی انتخاب میکنم
طبیعی بودم و عالی
جفتش یکی
یکی دوس داره درد بکشه اونجاش زشت شع
یکی دوس داره درد بکشه اوننجاش تغییر نکنه
طبیعی
طبیعی رو بیشتر قبول دارم چون زایمان خوبیه
من طبیعی بودم با اپیدورال عالی بود
منم از هر دو میترسم،ولی ترجیحم سزارینه
سزارین
بنظرم خیلی چیزا ب شانس بستگی داره. من بدترین تجربه های اطرافیانم از طبیعی بود ، نمیگم ک نترسید😅 و بهترین تجربه اطرافیانم از سزارین بود
من خودم قطعا سزارین میکنم پیش دکتری ک اعتماد دارم و این نکات رو حتما میگم:
فشار شکم بعد از سزارین حتما توی بی حسی انجام بشه
سوند اگ لازمه حتما در اتاق عمل گذاشته بشه و در حالت بی حسی
سر بعد از بیرون اومدن از اتاق عمل اصلا نباید تکون بخوره چون بی حسی داشتید دقیق نمیدونم چند ساعت، از دکتر بپرسید
برای اینکه سردرد باقی نمونه
طبیعی باوجود اینکه اذیت شدم ولی طبیعی به نظرم بهتره
صد در صد سزارین
صدرصد سزارین
ترجیح میدم حینش درد وحشتناکو نکشم ک معلوم نیست چندساعت باشه بعد سزارینم هم پمپ درد هستش هم شیاف قدمای اولم برداری به امیدخدا زود خوب میشه ادم
باورت میشه هیچ دردی نداشتم سزارین
اگه قسمت شد سزارین
نمیدونم من طبیعیو تجربه نکردم ولی سزارین ک شدم راضیم 😁 شایدم اگه طبیعی میشدم نظرم یه چیز دیگه بود فعلا در مورد سزارین میدونم ک راضیم😂
تا ابد سزارین
به نام خدا هیچکدوم 😫😂
من تجربه ی سزارین داشتم
فوق العاده بود
خیلی راضی بودم
منم بشدت میترسم از هر دوتاش بیشتر از سزارین😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.