ترجیحا طبیعی
سزارین
صددرصد سزارین
قطعا سزارین
طبیعی بودم صدبارم برگردم عقب طبیعی انتخاب میکنم
سزارین
به عنوان کسی که ترس شدیدی نسبت به زایمان طبیعی داشته و باهاش رو به رو شده میگم طبیعی
ارزش نداره ۷ لایه شکمت پاره بشه و بخیه بخوره فقط چون نهای درد طبیعی بکشی میدونم بدن با بدن فرق داره اما من تا ۶ خونه بودم و دردش قابل تحمل بود بعدشم اپیدورال زدم هیچی از درد نفهمیدم
البته از ۴ سانت اپیدورال میزنن
عزیزم بستگی به بدنت داره
به تحمل دردت
هرکس خودشو بهتر میشناسه خب
طبیعی
۱۰۰ طبیعی
به عنوان کسی که تجربه داره قطعا طبیعی درد همون لحظه میره
طبیعی قطعا
عوارضش کمتره
تحقیق کردم
طبیعییی
طبیعی صدرصد
من میخوام سزارین شم
هزار درصد سزارین
بازم برگردم عقب سزارین میکنم
سزارین اختیاری بودم من
قطعا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.