طبیعی به نظرم
من یک بار طبیعی زایمان کردم بازم برگردم عقب طبیعی زایمان میکنم
البته بدن ها متفاوت هستش
من از اول بارداریم دکترم میگفت لگنت خیلی خوبه برا زایمان طبیعی
طبیعی درد قبلش وحشتناکه
سزارین درد بعدش
ولی طبیعی خوبه سزارین همیشه کمر درد داری و نمیتونی کار سنگین کنی
البته طبیعی هم رسیدگی زیاد میخاد دخترعمم ۴۰ تا بخیه خورد یکماه گذشته هنوز خوب نشده
😂😂هیچ کدوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.