خانما زایمان طبیعی خوبه یا سزارین؟

۳ پاسخ

طبیعی به نظرم
من یک بار طبیعی زایمان کردم بازم برگردم عقب طبیعی زایمان میکنم
البته بدن ها متفاوت هستش
من از اول بارداریم دکترم میگفت لگنت خیلی خوبه برا زایمان طبیعی

طبیعی درد قبلش وحشتناکه
سزارین درد بعدش
ولی طبیعی خوبه سزارین همیشه کمر درد داری و نمیتونی کار سنگین کنی
البته طبیعی هم رسیدگی زیاد میخاد دخترعمم ۴۰ تا بخیه خورد یک‌ماه گذشته هنوز خوب نشده

😂😂هیچ کدوم

سوال های مرتبط

مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
asgari asgari قصد بارداری
مامان شویار مامان شویار هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق✨️ مامان فندق✨️ هفته نهم بارداری