بخدا آنقدر گفتم حوصله ندارم
من که تجربه کردم
بسیار عالی بود ورزش کردم از ۲۵ هفتگی
ماما همراه داشتم
اسپری نواشا بعد از زایمان اسقاده کردم و یک سال ورزش کگل
واژنم هیچ تغییر نکرد
صد بار برگردم عقب بازم طبیعی رو انتخاب میکنم ♥️
(این تجربه منی بود که طبیعی آوردم ممکنه تجربه شما تفاوت داشته باشه )
سزارین بودم
من دکترم اینجور تشخیص داد
37هفته گفت بیا واسه معاینه لگن اماده باش توی مطبش
من خودم قصد طبیعی داشتم یعنی نه ماه به طبیعی فکرمیکردم و درموردش چقدر ریلکس بودم اون روز توی مطب وقتی معاینه کرد افتضاااح بود لگنم خیییلی تنگ بعدش گفت شااید بتونی طبیعی ولی خیلی درد میکشی ولی اگر نتونستی بعداز کلی درد میری سزارین اورژانسی... منم واقعاا تحمل دردشو نداشتم... من خودم خیلی لاغرم به صورت طبیعی یکم تو افتاب وایمیستم فشارم میوفته بی حال میشم😐
توی یک روز نظرم عوض شد و رفتم سز اختیاری همین دکترم برام انجام داد خیلی راضی بودم خداروشکر برگردم عقب بخاطر شرایطم بازم انتخابم سزارینه❤
من طبیعی بودم
۴۰ هفته تمام کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان ۱۲.۳۰ شب بتری شدم ۶.۳۰ صبح دخترم دنیا اومد.
دروغه بگم درر نداشت خیلی درد داشت بعد زایمان هم بخیههام درد میکرد حتما باید شیاف میذاشتم ولی همین کهاز رکز دوم رو پای خودم بودم بچمو راحت بغل میکردم مهمون میاد مینشستم رو مبل هر روز حموم میرفتم و ازهمه مهمتر همون لحظه بچمو بغل کردم میارزید به سختیش
بستگی ب بدن خودت داره اگه بتونی طبیعی زایمان کنی بهتره من از هفته ۲۵هروز ورزش میکردم پیاده روی و کلی کارای خونه خلاصه هرکاری ک برای زایمان طبیعی خوبه انجام دادم ولی متاسفانه لگنم قابلیت باز شدن نداشت و ماما متوجه شد ولی پزشک شیفت گوش نداد بزور مجبورم کردن طبیعی بیارم ۲۴ساعت درد کشیدن ۳تا امپول فشار بعدم ب دلیل افت فشار خون خودم و افت ضربان قلب پسرم اورژانسی سزارین شدم و داغون شدم رسما تمام اونایی ک بعد من اومدن همه زایمان کردن و بچه همشونو دیدم من دیر تر از همه ی زنه اومده بود طبیعی زایمان کرد خیلی راحت تو بیس دیقه بخیه و تمیز کاریشو انجام دادن بچه بغل رفت بخش وقتی من از اتاق عمل اومدم دوساعت بعد با پای خودش رفت خونش...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.