مامانا میشه از زایمان بگید که چقدر درد داشت طبیعی بهتره یا سزارین؟

۵ پاسخ

درد طبیعی فرااااااوووون.ولی بعد زایمان فقد بخیه ها بدون درد

ببین سزارین بیهوشت میکنن بچه رو در میارن ولی بعد تقریبا ی ده روز اذیت میشی جای بخیه هاش ولی طبیعی ادم مرگ رو با چشماش میبینه تا بچه ب دنیا بیاد . من خودم سزارین شدم و اصلا پشیمون نیستم

اولی طبیعی بودم...ان شاالله اینم اگه شرایط داشته باشم حتمااا طبیعی زایمان میکنم

سزارین قطعا دردشم قابل کنترل

سزارین خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان farhan مامان farhan هفته هجدهم بارداری
سـایـه مـاه🤍 سـایـه مـاه🤍 قصد بارداری