۳ پاسخ

باید تو دستگاه آسیاب قوی بریزی که بتونه آسیابش کنه چون هسته اش رو هم باید آسیاب کنی بعد بذار تو یخچال تو فرنی و ماست استفاده کن

من پودر سنجد اماده دارم با ماست میدم

من اماده از سایت ای بانو میخرم تو فرنیش همراه پودر بادوم میریزم

سوال های مرتبط