۶ پاسخ

من آخوندزاده رفتم خوب وقت میزارع و معاینه میکنه منشیش هم خوش اخلاقه

م که از ارجمند راضیم دخترم یکبار تب کرد بلیه نسخه خوب شد داروهاشم دو سه ردز،بیشتر نخورد خوب شد چند روز پیش دوباره تب کرد بلز همون داروها و دادم یکروزه دخترم خوب شد

ایرانی و هاشمی و کهبازی

من دکتر پسرم سید مجتبی هاشمی
نباش میبرم کهبازی جفتشون خوبن

فقط کهبازی و عالی نژاد
ارجمند اندازه خری حالیش نیس از خر هم کمتره

عالی نژاد هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدمبین وعلی😍 مامان محمدمبین وعلی😍 ۱ سالگی