۲ پاسخ

من سیب زمینی و هویج و پیاز الو خورشتی اینارو همیشه داخلش میریزم‌
گاهی اوقاتم به همین ترکیب کدو سبز یا کلم بروکلی یا جوانه عدس یا یکم برنج نیم دونم میریزم چند روزه گوجه ام واسش میریزم
اما همه اینارو یه جا نریختم تا حالا هرسری یه کدومشو میریزم

هیچی گوشت و یه تیکه کوچیک هویج یه خورده کم پیاز خرد شده و نخود فرنگی البته هرچیز اضافه ای که میخوابدی باگوشت بهت منظورمه یا دو تا قاشق غذاخوری آب بریز توی شیشه ترشی درش و سفت ببند باز توی قابلمه شیشه و تا نزدیک سر شیشه آب بریز بزار روی گاز جوش لومد کم کن آروم آروم آبه بجوشه تا نزدیک ۵ ساعت بعدش دیگه آماده هست بزار شیشه از دما ییوفته بازش کن

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی