۲ پاسخ

عصاره قلم توی غذاهاش بریز برای وزن گیری عالیه

تاثیری تو‌وزنش ک ندیدم🤣هنوز مریض شد کمم کرد.بنظرم از توی اب بهتره.با مقدار کمی اب پخته میشع من اکثر غذاهاشو تو شیشه میپزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان جیگر گوشم🩷 مامان جیگر گوشم🩷 ۱۷ ماهگی