خانما سوپ گوشت چطوری تو شیشه درست میکنن؟

۱ پاسخ

عزیزم یه تیکه گوشت با هویچ و سیب زمینی هر مخلفاتی که دوس داری میریزی تو شیشه نصف لیوان آب میریزی داخلش درشومحکم میبندی نصف قابلمه آب میریزی شیشه رو میریزی داخلش در قابلمه رو میبندی یک ساعت الی یک ساعت و نیم میپزه

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی