قرص اورژانسی عوارض داره؟

۳ پاسخ

تا دلت بخواد عوارض داره متاسفانه

من یکبار مصرف کردم از اون موقع تایم پریودم خورد ب هم دیگه گذاشتمش کنار

بله استفاده نکن عزیزم .
هورموناتو بهم میزنه. خیلی وقتا اگه دزش ضعیف باشه ، باعث بارداری خارج از رحمی میشه

سوال های مرتبط