۱۰ پاسخ

اصلا چرا میخوای بخوری؟؟ نیازی نیست ک شما الان خودت بارداری دیگه یه بار دیگه ک باردار نمیشی تو بارداریت .اره ضرر داره

سلام شما با وجود خوردن قرص اورژانسی باردارشدین؟

خوب نمی‌دونستم که باردار شدم

این چ سوی بود نصف شبی 😂😂😂

چه سوالا یعنی واقعا خودش نمیفهمه یا مارو ایستگاه کرده

آره عزیزم خوب نیس

نه باعث سقط نمیشه ولی ضرر داره

خدایی جدی میپرسی😐

🤣🤣🤣🤣🤣

خوب سقط میکنه دیگه اینم سواله میپرسی اخه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری