سلام مامانی ها میشه سونوگرافی نگاه کنید ممنون میشم

تصویر
۳ پاسخ

سلام بیشتر لبنیات و کباب و بادام بخور وزنش بالاتر باید باشه
سرویکس اینات خوبه فقط یکم تغذیتو خوب کن
مقاوت شریانت نمبدونم دکتر باتوجه ب شرایطت میگ

نگفتن برای اینکه بند ناف دور جنین چیکار کنین؟؟؟

الان طول سرویکس زدی ۳۳ خوبه برای هفته ام

سوال های مرتبط