روز ۱۹ ازادسازی و بالاخره پریود 🩸

۴ پاسخ

ان شاالله ماه بعد

باییکل۳۱روزه جالبه که روز۱۲ازادسازی زدید،اونوقت دکتر دید سونو رفتید گفت ۱۲ام ازادسازیو بزنید؟؟

عزیزم چند روز تاخیر بودی

سیکلتون چند روزه هست؟؟روز چندم سیکل ازادسازی زدید؟

سوال های مرتبط

مامان  آینده🐣 مامان آینده🐣 قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری