سلام مامانا بچم رفلکس داره چ سرلاکی براش خوبه

۲ پاسخ

ب جز بادام بقیه مشکلی نداره من الان بع دخترم سرلاک فرنی ارد برنج میدم هم دوست داره هم میسازه بهش

من دخترم هم رفلاکس هم آلرژی داره گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری