۲ پاسخ

سلام گلم،ناف بچتون خوب شد؟اگه اره میشه بگین چکار کردین؟

سلام عزیزم
بله من این شیرخشک رو میدم به دخترم البته کنار شیر مادر
قیمتشم ۹۰۰ هست

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان🤰🏼 مامان ارغوان🤰🏼 ۱۶ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی