خانم ها علایم پسر داشتن چیه بنظرتون

۸ پاسخ

ولله من سر پسر فقط بدنم گر میگرفت وسط اسفند کولر روشن میکردم میگفتم هنوز گرمه .فقط هم بستنی کاکائویی دوست داشتم

من تا قبل انومالی ترشی شور بو الان فقط شیرینی

این علایم ھایی کہ خانما گفتن ھمہ رو دارم نی نیم دخترہ 😂الکیہ

تهوع کم .علاقه به ترشی وشوری اینا رایج تریناشه

من افتضاح بی اشتهایی و تهوع داشتم و بالا می‌آوردم الانم همونم شیرینی جات هم خیلی دوست دارم درکل ربطی نداره هرکی یجوره

توی هرکس فرق دارع
من تو این ۴ماه ب این نتیجه رسیدم 🤣 همشون چرتن چون هرکس یه جوره

همون علائم دختر داشتنه😂

علاقه به شوری و ترشی (برای من فقط شوری بود)
حالت تهوع و ویار کم
پوست و موی درخشان تر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان نو نو مامان نو نو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان داریوش مامان داریوش ۱ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا ۲ ماهگی
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی