ولله من سر پسر فقط بدنم گر میگرفت وسط اسفند کولر روشن میکردم میگفتم هنوز گرمه .فقط هم بستنی کاکائویی دوست داشتم
من تا قبل انومالی ترشی شور بو الان فقط شیرینی
این علایم ھایی کہ خانما گفتن ھمہ رو دارم نی نیم دخترہ 😂الکیہ
تهوع کم .علاقه به ترشی وشوری اینا رایج تریناشه
من افتضاح بی اشتهایی و تهوع داشتم و بالا میآوردم الانم همونم شیرینی جات هم خیلی دوست دارم درکل ربطی نداره هرکی یجوره
توی هرکس فرق دارع
من تو این ۴ماه ب این نتیجه رسیدم 🤣 همشون چرتن چون هرکس یه جوره
همون علائم دختر داشتنه😂
علاقه به شوری و ترشی (برای من فقط شوری بود)
حالت تهوع و ویار کم
پوست و موی درخشان تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.