۴ پاسخ

چیزای شیرین و کافئین کمتر بخور بچه زیادی بیش فعاله😁

برای منم اینجوریه🥹🙃

حالا من ی ساعت ب نی نیم التماس میکنم ی قری بده ی تکونی بخور😐😐😐بعد ی ساعت التماس و قربون صدقه و چی شیرین خوردن ی تکون میخوره ک دلم خوش بشه😐😐😂😂😂😂

ماشالا چه شیطونه😍

سوال های مرتبط