اره عزیزم ماه قبل.
این ماهم سه تا تستم هاله داده که اینم بعید میدونم مثبت باشه واقعا
من انماه دلمخوش د رفتماز دادم منفی
اره ماه قبل 5تا تست زدم همشون اینجوری شدن آخرش پریود شدم
اینبار دیگه مثبت شدم
بارداری ایشالا بزار دوروز تا چهارروز دیگه بزن حسابی پررنگ شه
نه من نداشتم هروقت اینجوری بوده حتی کمرنگ تر باردار بودم
اگه بتا بره بالا پررنگ میشه بتا افت کنه کمرنگ میشه به مرور
من 7روز به موعدم اینجوری بود ازمایش دادم مثبت شد
عزیزم این یه چیزی پررنگتر از هاله هستش مبارکه
من این مدلی بود حامله بودم الآنم 10هفتمه
باید دقت کنی زیر دو سه دقیقه بیفته و دو روز بعد با اولین ادرار صبحگاهی تکرار کن اگه پررنگتر شد مثبتی ولی اگه بازم هاله داشت یعنی منفی
مدیکور جذیدا داره هاله میندازه واسه همه نمیدونم چرا بد شده
باردارییی
من خیلی از این پررنگ تر بود ولی کاذب بود
اره ببین مال منو کامل مثبت پریود شدم آزم دادم منفی شد
تا دلت بخواد😅😅
اره این ماه مثبت کاذب بودم
این هم عکس دیگش
من از این کمرنگ تر بود باردار بودم
چندم موعودی احتمالا بارداری عزیزم
مدیکوره؟
بله من داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.