بیبی مثبت کاذب داشتید؟

۱۴ پاسخ

من یه روز تاخیرم خیلی کم پیش میاد پریودم عقب بیوفته همیییشه منظم
قرق لتروزول و استرادیول و آمپول hmgزدم ولی آزاد سازی نزدم
کی بی بی چک بزنم؟؟ یوقت مثبت کاذب نباشه..
بارداری
اقدام
فرزندپروری

اینم یکی دیگ🤣

تصویر

اووو تادلت بخواد🤣

تصویر

آره مارک بتا اکثرا مثبت کاذبه خیلی هم سریع مثبت میشه

عاره من زدم مثبت بودپریودشدم

نه تا حالا نداشتم مدیکور هم استفاده کردم فقط

اره.

سلام رویا جون مگ انتقال دادی اگر انتقال دادی بالا تر از روز ۱۰ باشه کاذب نیست

سلام اره تادلت بخاد اتفاقا خیلی پررنگم شده بود😑🫤

خیلیییی

بسته ب اینه هاله ات تا چقدره

زیااااد

نه اصلا

سلام عزیزم آره من ۳ تا زدم هر ۳ تاش کاذب بود

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان مَهرو🌙🎀 مامان مَهرو🌙🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهربون مامان مهربون هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان و دخملی مامان شاهان و دخملی هفته بیست‌وچهارم بارداری