وقتی شیر میخوره بالا میاره تو شیر خوردن بی قراره قر میزنه میشه رفلاکس کولیک خودشو بدنشو جمع میکنه وقتی کپ میندازیش اروم میشه و زور میزنه
هنوز زوده از دو سه هفتگی شروع میشه انقد گریه میکنه ک خودت متوجه میشی کولیکه😅
رفلاکس اگه داشته باشه اکثرا بالا میاره و پرتابی هستش
کولیکم ، شبا به خودش میپیچه و زور میزنه و بی قراری میکنه
معمولا از ۱۴ ۱۵ روزگی شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.