۶ پاسخ

عزیزم تو این سن اکثرا بچه ها هردوتاشو دارن
کولیک قرمز شدن و زور زدن و بعدش گریه و پیچیدن ب خودشه
رفلاکس بالا اوردن تو موارد کم تو موارد حاد تر بالا اوردن جهشی از دهان و بینی ک شیری ک خورده همش پرتاب بشه بیرون
رفلاکس پنهانم خاروندن بیش از اندازه صورت و چشماش کیپ شدن زیاد از حد بینی و ادای جوویدن یچیزی تو دهنش

کولیکو با شربتای کولیک و ضد نفخ میتونی اروم کنی
با ماساژ دورانی درجهت عقربه های ساعت شکم و دوچرخه کردن پاهاش
پدرش باهاش حرف بزنه هم اروم میشه
وقتی خیلی دیگ بیقرار بود ته استکان هر ی قاشق ابجوش یدونه حبه قند بنداز و حل کن انقدر ادامه بده تا بشه ی قطره چکون کامل
نصف نصف تو هر لپش خالی کن ابش ولرم باشه
جلوگیری ازش هم نزار شکمش سرما بخوره

رفلاکسم اولین حرکت باید زیر سرش ۳۰ درجه از زمین فاصله داشته باشه
بعد شیر آروغشو حتما بگیر
ده دیقه الی ی ربع عمودی تو بغلت نگه دار تا شیر نیاد تو دهنش و بعد ب پهلو بخوابون
تو موارد حاد تر دارو میده دکتر بهش امپرازول و فاموتیدین ک اگ دکتر داد طبق مصرف اون بهش بده
شیر خشکشم اگ میخوره باید ARباشه
خودتم اگ شیر میدی هر روز صب باید ی قرص اس امپرازول بخوری
چیزای اسیدی ابدا نخور رعایت کن

عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو

کولیک یا نفخ میکنه یا به خودش میپیچه دختر منم به خودش می‌پیچید
رفلاکس هم بالا میاره

کولیک دلدرده
رفلاکس ترش کردنه بالا میاره

کولیک همون نفخ و دل درده بچه به خودش میپیچه ، رفلاکس بالا میاره بی قراره اسید معدش میزنه بالا دهنش مزه مزه میکنه کف میکنه خوابش نمیبره

کولیک به خودش میپیچه
رفلاکس بالا میاره

سوال های مرتبط