۵ پاسخ

وقتی بی قراری نمیکنه یعنی خداروشکرر مشکلی نداره بچت

من امروز بچه ام به دنیا اومده ولی چیزی نخوردنش و اینکه هر وقت کمرش رو ماساژ میدم گریه می‌کنه این یعنی دل‌درد دارن

نفخ هم همون کولیک‌میشه تقریبا

رفلاکس یعنی شیر بالا اوردن ، مزه مزه کردن داخل دهن و‌چندشش میشه،ولع مکیدن،خس خس بینی

کولیک هم‌که دلدرد که هیچجوره اروم‌نمیشه و یکسره گریه میکنه و زور میزنه و میپیچه ب خودش

عزیزم از دو هفته ب بعد شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی