وقتی بی قراری نمیکنه یعنی خداروشکرر مشکلی نداره بچت
من امروز بچه ام به دنیا اومده ولی چیزی نخوردنش و اینکه هر وقت کمرش رو ماساژ میدم گریه میکنه این یعنی دلدرد دارن
نفخ هم همون کولیکمیشه تقریبا
رفلاکس یعنی شیر بالا اوردن ، مزه مزه کردن داخل دهن وچندشش میشه،ولع مکیدن،خس خس بینی
کولیک همکه دلدرد که هیچجوره ارومنمیشه و یکسره گریه میکنه و زور میزنه و میپیچه ب خودش
عزیزم از دو هفته ب بعد شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.