۲ پاسخ

رفلاکس تا کی خوب میشه؟

رفلاکس با کولیک فرق داره
رفلاکس کش میده هی به کمرش حتی تو خواب یه حالتی مثل آدامس جویدن داره بینیش کیپ میشه هی باید قطره سدیم کلراید بزنی
کولیک شبا میگیره بیشتر گریه ای میکنه که با هیچی آروم نمیشه بعضی بچه ها با صدای سشوار و جاروبرقی بهتر میشن حواسشون پرت میشه از درد

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی