کولیک داره عزیزم ولی معمولاکولیک ورفلاکس از هفته سوم شروع میشه مثل دخترمن درست سر۲۱ روز کولیکش شروع شده🥺
اگه از خوردن شیر حتی موقع گرسنگی خودداری میکنه،یا موقع شیرخوردن گریه میکنه،بعد از خوردن شیر با حجم زیاد شیر بالا میاره ممکنه رفلاکس داشته باشه
اگه شیرخشکی هست سعی شیرخشک مخصوص رفلاکسی بدی،سطح تختشو یکم شیب دار کنی،بعد خوردن شیر همون لحظه بلندش نکنی
کولیک همون دلدرد و دلپیچه اس،معمولا از غروب تا صبح باعث بیقراری بچه میشه نفخ میکنه شکمشون و زیاد زور میزنن
میتونی با دکتر مشورت کنی که بهت قطره بده
اگه تند تند استفراغ میکنه یا شیرو پس میزنه رفلاکس داره. اگه شبا خیلی بیقراری میکنه یا موقع پی پی کردن و زور دادن اذیت میشه کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.