۵ پاسخ

من رفتم پیش دکتر قرائی خیلی خیلی راضیم چون نینی منم رفلاکس داره

شیرخشک های AR باید بخوره و حتما باید بری پیش دکتر

بالا میاره بعد شیر خس خس میکنه

کولیک هر چند دقیقه گریه میکنه ناآرومه

رفلاکس بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی