علائم رفلاکس چیه از کجا بدونیم؟

۵ پاسخ

شیربالامیاره یامیاد تودهنش قورت میده.دهنش همش تکون میده مث اینکه آدامس داره میجویه.کش وقوس میده به بدنش بیقراری میکنه

اگر شیر از گوشه دهانش هم بالا بیاره رفلاکس هست
پرتابی بالا بیاره برای پر خوری هست

درسته شاید رفلاکس داره ولی شدیدنیس

سینه ش خس خس میکنه گاهی موقه خواب خرخرمیکنه

مگه دکتر تشخیص نمیده

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی