۱۱ پاسخ

زیااااااد

اره خیلی

خیلییییی🥴

جیغ اذیت کننده نه ،انگار به جای حرف زدن با صدای ملایم جیغ میزنه و بازی میکنه با خودش

بله عزیزم طبیعیه

خيليييييييي
كسي نفهمه تازه صداشون رو كشف كردن😹😹😹

اوووه اره افتضاح جیغ بنفش طوری دیشب بع شوهرم میکفتم ببریم دکتر نکنه مشکل ذاشته یاشه شوهرم میگفت ببریم بگیم چی بچمون جیغ میزنه

نه.

شدید به حدی که سرفش میگیره😂

زیااااااد. دیگه رد دادم

زیاد😱🙃🫠

سوال های مرتبط

مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی