کسایی ک ناخواسته باردار شدین بعد از دنیا اومدن بچه روش پیشگیریتون چیه که د

۳ پاسخ

من حین سزارین میخام کلا لوله هامو ببندم هزینه ش میشه ۳٠میلیون چاره ندارم خیالمم راحت میشه

بعد بارداری اول کاندوم استفاده میکردم یکسال بعد باردار شدم
تو بارداری سوم هم با آیودی خلاصه دیگه به هیچی اعتماد ندارم
میخوام راهبه شم🫩😐

برای اینکه حامله نشی کلا بعد سکس همیشه برو جیش کن سریع

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری