من حین سزارین میخام کلا لوله هامو ببندم هزینه ش میشه ۳٠میلیون چاره ندارم خیالمم راحت میشه
بعد بارداری اول کاندوم استفاده میکردم یکسال بعد باردار شدم
تو بارداری سوم هم با آیودی خلاصه دیگه به هیچی اعتماد ندارم
میخوام راهبه شم😐
برای اینکه حامله نشی کلا بعد سکس همیشه برو جیش کن سریع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.