۱۷ پاسخ

کلا جوش های بچه ها از پنج شش ماهگی به بعد دیگه حساسیت و آلرژی هست بیشتر

انگار میره و میاد کم رنگ میشه باز پررنگ میشه

این بیشتر مسخصه

تصویر

الهی رو دندونه آب دهنش اینجوریش میکنه

اول اون لپاش محکم بوس کن😍چیزیش نیست

رودوم😍
اب دهنش برا دندونه یا بوسش کردینع

عزی م ممکنه آب دهانش بخاطر دندون بریزه و اینجوری دونه بزنه

برا اب دهنشه

اطراف دهن پسرم همیشه اینجوریه نمی‌دونم از چیه

عزیزم برا پسر منم میشه بخاطر اینکه آب دهن زیاد میریزه

پسر منم همینجوری میشه مال آب دهنشه

برای اب دندونه
پسر منم همینه

برا پسر من هم چونه اش هم بیشتر زیر چونه اش بود گفتن حساسیت به پروتئین گاوی هست

لباشو خدااااا

بچه منم اینجوره آب دهنش میریزه بخاطراونه

دختر منم بعضی موقع ها اینطوری میشه بعد نیره فک کنم آب دهنش باعث میشه

خودت چیزی خوردی بدنش واکنش نشون داده

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۷ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی