ازین شیرموز پسرم میتونه بخوره؟۱۸ ماهشه؟

تصویر
۱۹ پاسخ

خودت درست کن براش بربز تو لیوان های کودک نی دار بده بخوره اینطوری خودت میدونی بچه چی می خوره یکمی هم مغزی جات بریز توش عالی میشه برای بچه استخوناش

خودت درست کنی بهتره اینا اسانس

دکتر به خواهرم گفته به بچه هات تا ۳ سالگی بستنی ،آبمیوه صنعتی ،کیک و کلوچه صنعتی اصلا ندید .
حالا مثلا چند ماه یبار اشکالی نداره ولی دیگه نده ،اینا کلا مواد نگه دارنده و هزارجور مواد دیگه دارن ..

دیگ ب سوال نکشید تموم شد😂😂🤣🤣

بنظرم خيلي قند داره و ضرر داره خودت شير موز درست كن بدون شكر

بابا همش قنده اینا خودت شیر موز درست پس فردا دندونش خراب میشه بد غذا میشه ووووووووووو قند خالص داری ب خورد بچه میدی
از شیر میگیری آبمیوه خونگی اسموتی خنک درست کن

شیرساده بهش بده بهتره تا اینا ک معلوم نیست چین وکلی ضرردارن

نوش جونش ولی زیاد نده اینا که طبیعی نیست بزار هفته ای یکبار بخوره

اینا اسانس داره!طبیعی نیس

ای قربونت ننه دلم خواست ی کاری ازت بگیرم انقد خوشمزه ای

تا تو بپرسی تمومش کرد😂

شیر معمولی بهش بدی خیلی بهتره اینا شکر زیاد داره،برادرزادم يه ماه پیش از این شیرموزها خورد حساسیت گرفت دکتر گفت بخاطر این شیرموزهای صنعتی هست

ایناموادنگه دارنده داره شکرداره دوتاش واقعابرای بچه ضررداره مخصوصاشکربچروعصبی میکنه خودت درست کن چیزای طبیعی سالم به بچه هاتون بدین

🤣🤣🤣🤣🤣

ببین من دیدم پروفسورکودکان تو بیمارستان فرمانیه وقتی داشت رد میشد اب میوه رو از دست ی بچه ۳.۲ ساله گرفت انداخت تو اشغالی ک ینی ضرر داره حالا بازم دوست داشتی ببر پیشش ازش سوال کن خیلی خیلی قبولش دارن همه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نوش جان داره میخوره دیگه

داره میخوره دیگه

داره میخوره خب...🫠😂

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی