۷ پاسخ

ببین من اصلا تخم مرغ دوست ندارم در سال شاید یکی بخورم اما انقدر خوشگل درستش کردی خوشم اومد فهمیدم ظاهر چقدر مهمه 😅😅

عزیزم نونت چیه؟

سلام عزیزم میشه منو ببری توی گروه ایتا

خیلی قشنگ تخم مرغ ارائه کردی😍😁

نوش جونت گلم برات سلامتی بیاره ،کاش منم حوصله داشتم برای خودم اینطوری خوشکل ورنگین غذا بزارم و دلنشین بشینم بخورم ،مدام باید دنبال این وروجکم باشم حتی غذا رو درحال راه رفتن باید بخورم 😁 فقط مهمونی ها غذا خوشکله بقیه مواقع هپلی طوره 🫣

عزیزم نوش جونت سس انار ریختی؟

عزیزم نوش
چنتا تخم ؟ دوتا ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۳ سالگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۳ سالگی
مامان ناقلا مامان ناقلا ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی