۵ پاسخ

منم همین بودم دکتر گفت صدک ۵۰هست و خوبه

من بچم درشته اینقد ترسوندن منو😢همش میگن بچت تپله زودتر باید دنیا بیاد
سزارینی ام دوهفته زودتر ک میشه یعنی۳۸هفته
ولی دکترم میگه اگه اینطور وزن بگیره ۳۷هفته ختم بارداری میدم
۲۹هفته۲روز ۱۵۵۰بود
۳۲هفته۳ روز ۲۴۰۰بود

خوبه دیگه چی میخوای باشه؟

خوبه که عزیزم
طبق اصولشه
تپل بیش از حدم که خوب نیست

نه خوبه بنظرم 🤔 دکترتون گفت کمه؟

سوال های مرتبط

مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی