منم همین بودم دکتر گفت صدک ۵۰هست و خوبه
من بچم درشته اینقد ترسوندن منو😢همش میگن بچت تپله زودتر باید دنیا بیاد
سزارینی ام دوهفته زودتر ک میشه یعنی۳۸هفته
ولی دکترم میگه اگه اینطور وزن بگیره ۳۷هفته ختم بارداری میدم
۲۹هفته۲روز ۱۵۵۰بود
۳۲هفته۳ روز ۲۴۰۰بود
خوبه دیگه چی میخوای باشه؟
خوبه که عزیزم
طبق اصولشه
تپل بیش از حدم که خوب نیست
نه خوبه بنظرم 🤔 دکترتون گفت کمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.