عزیزم چون خوب شیر رو هضم کرده و آروغشو گرفتی
هروقت سکسکه کرد دیگه نگران معده ش نباش چون خداروشکر سالمه
دوس داره بشماچه🥺🤌🏻
والا طرف میگن نشونه رشده
من پسرم گاهی روزا داره گاهی نداره
مامام میگ وقتی داره خوشحالم میگن بچه سرحاله فلانه
اما دکتر گفت اصلا چیز مهمی نیست داشته باشه نداشته باشه
پر خوری کرده 😂😁
و اینکه آروغشو بگیر
سکسکه خیلی خوبه معد و روده هاش داره راه میفته نشانه ی سلامته
قدیمیا میگن معدش داره بزرگ میشه
حتما آروغشو توب نمیگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.