چرا بعدشیرخوردن سکسکه میکنه

۷ پاسخ

عزیزم چون خوب شیر رو هضم کرده و آروغشو گرفتی
هروقت سکسکه کرد دیگه نگران معده ش نباش چون خداروشکر سالمه

دوس داره بشماچه🥺🤌🏻

والا طرف میگن نشونه رشده
من پسرم گاهی روزا داره گاهی نداره
مامام میگ وقتی داره خوشحالم میگن بچه سرحاله فلانه
اما دکتر گفت اصلا چیز مهمی نیست داشته باشه نداشته باشه

پر خوری کرده 😂😁
و اینکه آروغشو بگیر

سکسکه خیلی خوبه معد و روده هاش داره راه میفته نشانه ی سلامته

قدیمیا میگن معدش داره بزرگ میشه

حتما آروغشو توب نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥹🍒😍 مامان نیلا🥹🍒😍 ۳ ماهگی
مامان بهشت👧🏻🩷🎀 مامان بهشت👧🏻🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۵ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی