خانما سلام من چند تا عکس کمد میزارم بگید کدوم بهتره

تصویر
۳۰ پاسخ

سومیی

تصویر

دووومی

تصویر

اولی ساده و شیکه

اولی

اولی شیکتره

سومی😍

اولی خوبه

سومی بنظرم حالا خودت هر جور دلت خاص

اولی منم از اولی گرفتم احساس میکنم اون یکی ها ی مدت بد از چشم می افتن

صددرصد اولی

دومی خیلی قشنگه اما بخاطر طرح دستش بعدی مدت دل آدمو میزنه
من خودم بودم اولی روانتخاب میکنم چون ساده همیشه شیک تره ازمدم نمیوفته

من شبیه اولی گرفتم ساده و شیکه..اولی بهتره

اولی.

همش تو یه فرمته اولی قشنگه

من نظر شخصیم اینه واسه نوزاد از این خرگوش مدل خرس بخریم ساده برای نوجوان خوبه من خرگوش و واسه دختر انتخاب میکنم خرس و واسه پسر

بنظر من سومی قشنگه

اولی وسومی قشنگترن

صد در صد اولی

اولی قشنگ تره

اولی ساده و شیک تره

اولی بهتره فقد بگو روی کمد بزرگه دور اون شیار شیارا ک ی هلالی اومده رو رنگ چوب بدنش کنع همچنین دستگیره هاشو هم مال کشو هم مال کمد اینجورری جلوه بیشتری داره مال منم همینطوری فقد دوررنگ کردم هیلی قشنگتر شده

یه نظرم اولین سادست و از مد نمی اوفتع

اولی

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

اولی شیک تره

اولی ساده و شیک تره

هرسه قشنگن ولی سلیقه من اولی

به نظرم اولی ساده وشیک

چهارمی

تصویر

ساده بخر هیچوقت هم از مد نمیرع

سوال های مرتبط

مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری