۱۷ پاسخ

یا این

تصویر

یا این

تصویر

اگه از نظر خوشگلی بخوای خب اونی که دسته اش عروسکیه بامزه تره ولی بالایی بزرگ شه هم میتونه استفاده کنه

من میگم دومی

همه به جز اولی

بالایی

اولی اصلا شیک نیست دومی بهتره

معلومه دومی

اونی که ویترین داره عالیه . اگر بالاشم یه باکس با همون جنس خودش باشه با در جک دار خیلی جادارو خوشگل میشه

دومی پایینی

دومی قشنگه

سرویس پسر من اولیه

دومی😍

اولی قشنگه

اولی بنظرم‌شیک تره

یا این

تصویر

پایینی شیک‌تره

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی