۸ پاسخ

عزیزم اهمیت نده به منم میگفتن با اینکه من اصلا شیر نداشتم ولی دلشون میخواست من شیر خشک ندم ولی شیر نداشتمو بدم
من پسرم شیر خشکیه ولی ماشالله دور از جونش زیاد مریض نمیشه ولی پسر جاریم ک شیر مامانشو خورد دورازجونش هرروز مریضه زبون بسته
اهمیت نده سیستم ایمنی هرکس فرق میکنه هییییییچ ربطی هم به شیر نداره
من شوهر خودم شیر مادر خورده و انقدر تپلی بوده یعنی شیر مادرشوهرم خیلی خوب بوده
اما یه شب پتو روش نندازه فرداش مریضه
پس هرکار صلاح میدونی انجام بده
نمیگم شیر خشک بده حتما شیرخودتو تقویت کن تلاشتو بکن
اما اگه کم بود خودتو اذیت نکن یه وعده شیرخشک کمک شیرت بده

هم شیر خودتو بده هم شیرخشک بیشتر شباشیرخشک بده

برای ۱ماهگی خوبه دخترمن دنیا اومد ۲۵۰۰بود ۱ماهگی ۳۷۰۰ الانم ۴۶۰۰ شیرخودمو میدم
ولی اگر ۲ماهشه وزنش کمه گناه داره گرسنه بمونه شیرخشک بهش بده اطرافیان هیچ وقت نمیدونن اون بچه چی میخواد فقط مادر میدونه بازم یک دکتر ببرش مطمعنشو که کمبود وزن نداشته باشه اگر لازم باشه میگه چه شیر خشکی بدی

چقد جالب منم گفتم دوتا نی نی شیر خشک بدم بعضیا میگفتن نههههههه الان ک شیر خودمو میدم میگن چرا شیر خشک نمیدی 😐😐😐😐😐😐😐

خیلی کم وزنش تو رو خدا نزار گرسنه بمونه آخه حرف اطرافیان مگ مهمه ک بچتو گرسنه نگه میداری اخه

بهش شیر خشک بده .نه خودت رو اذیت کن نه بچه رو .۳۴۰۰ برای یک ماهگی خوبه ولی برای ۲ ماهگی نه کم هست وزنش

دختر منم ۲۷۰۰ بدنیا اومد،تازه زردی گرفت تو دستگاه شد ۲۴۰۰
هرکی میبینه میگه چقدر کوچولوئه ولی برام مهم نیست
تنش سالم باشه
نظر بقیه چه اهمیتی داره
ماشالله خوب وزن گرفته
برای یک ماه عالیه

اهمیت نده

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان ژیوان🩵 مامان ژیوان🩵 ۱۳ ماهگی