کنگان رفت ؟
اره خواهرشوهرم لکه بینی پیدا کرد بعد رف زایشگاه گف وقت زایمانته کاش یه سر میرفتی بیمارستان چون سزارینی هم هستی
اگه سزارینی هستی برو دکتر
تو هفته امم نوشته علائم این هفته است
خطرناک یعنی سزارین دوم ام میگم شاید بخاطر اینکه دارم نزدیک زایمان میشم اینجوره
برو دکتر
صورتی
چ رنگی بود،؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.