سلام مامانا. انبه اشکال داره بدم دخترم؟

۲ پاسخ

نه انبه خیلی حساسیت زا اگه ندی بهتره

من دیروز یه قاشق چای خوری دادم تست کردم
اوکی باشه بدم بهش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱ سالگی
مامان ابرو کمند مامان ابرو کمند ۱۵ ماهگی
مامان 🌛نیلماه 🌜 مامان 🌛نیلماه 🌜 ۱ سالگی
مامان میران🫀 مامان میران🫀 ۱ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۱ سالگی
مامان حلماء مامان حلماء ۱۷ ماهگی