۳ پاسخ

سلام مامان گل
عیب نداره دکتر میگه ممکنه اروغ نزنه ولی صاف نگهش دارید حدود ی ربع شیرش بره پایین اذیت نشه

حرکتای نگه داشتنتو عوض کن اگه دیدی نمیزنه یکم رو شونت نگهش دار حدود یه ربع اگه نزد به بغل بخوابون

بزار به پهلو موقع خواب دختر منم گاهی نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد