چرا شیرخشک ببلاکAR وزن دهی نداره اخه؟؟

۴ پاسخ

داره که
من میدم

کلا دکتر گفت شیر خشک های arزیاد وزن دهی ندارن

برای بچه ی من ک خیلی عالی بود وزن گیریش

چراعزیزم من چهارماهه دارم ببلاک ای ار میدم خداروشکر بچمم همه چیش رونمودار

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی