من فقط پسر میدیدم اکثرشو
منم همینم چون ذهنمون درگیره خواب میبینیم، تا آنومالی ۳ روز مونده، تعیین جنسیتم که نرفتم ، انتی هم انقدر احتمال ضعیف داد که نمیشد روش حساب کرد
من ببار خواب دیدم رفتم سونوگرافی گفت پسره و همون شد
چون ذهن درگیره که پسر میشه یا دختر. منم تا وقتی جنسیت مشخص نیود کلا خواب جنسیت میدیدم حتی توخواب میپرسیدم دختره یا پسره
چون الان ذهنت و ناخودآگاهت درگیرشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.