چرامن همش خواب جنسیت میبینم از اول بارداری تا الا😐ن

۵ پاسخ

من فقط پسر میدیدم اکثرشو

منم همینم چون ذهنمون درگیره خواب میبینیم، تا آنومالی ۳ روز مونده، تعیین جنسیتم که نرفتم ، انتی هم انقدر احتمال ضعیف داد که نمیشد روش حساب کرد

من ببار خواب دیدم رفتم سونوگرافی گفت پسره و همون شد

چون ذهن درگیره که پسر میشه یا دختر. منم تا وقتی جنسیت مشخص نیود کلا خواب جنسیت میدیدم حتی توخواب میپرسیدم دختره یا پسره

چون الان ذهنت و ناخودآگاهت درگیرشه

سوال های مرتبط