دوستان شماهم ۷یا ۸هفته بودید سرپا میمونید کمر درد میگیرید؟

۶ پاسخ

اره طبیعیه

اره همینجورم

من ۴ روز کمر درد دارم
امروز موعودم بوده نشدم
برام دعا کنین
مثبت شم
برا همه دعا کنیم

آره کمردرد میگیرم

من نزدیک ۷هفتمه دردای پریودی دارم مخصوصا زیاد سرپا وایمسیتم.

آره از اول همینجوریم الان ده هفتمه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی