ماماناا دخترم موقع شیر خوردن سرفه میکنه
چراا؟؟؟

۲ پاسخ

اگه زور میزنه و خودشو پیچ وتاب هم میده رفلاکس داره

سینت رگ میکنه شیر یهو میپاشه تو گلوش

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد