۳ پاسخ

خیلی عمل راحت و خوبیه
کلا یک ربع طول کشید
بیهوش شدم و هیچی نفهمیدم
بعدش هم درد نداشتم اصلا
فقط لکه بینی تا سه روز بعدش داشتم.
بعدشم دکتر گفت استراحت نسبی داشته باش نه مطلق که من توی خونه کمی راه میرم و سعی میکنم کارای خیلی سبک و کوچیک انجام بدم.

من هزینش ۸ میلیون شد
۴۸ ساعت قبلش اسپرین و انوکسا قطع کردم
اولین ادرار یکم سوزش داری ولی بعدش اوکی میشه
تا ۳ روز لکه بینی صورتی خیلییی کم داری و بعدشم قطع میشه
بهت دارو میدن برا عقونت سر وقت بخور عفونت نگیری
دو هفته بعده سرکلاژ هم برو دکترت ببینتت
من بعد از اینکه سرکلاژ شدم ۱ هفته استراحت داشتم بعد کم کم کارامو شروع کردم
الانم ظرف و غذا با منه شوهرمم خونه رو تمیز میکنه.
پله هم نمیرم و بیام مگه اینکه برا دکتر یا ازمایش

قبلش اگه آسپرین میخوری یا انوکساپارین میزنی باید ۴۸ ساعت قطعش کنی
بعدشم استراحتش به وضعیت رحم و طول سرویکس بستگی داره
عملش فوق العاده سبکه و چیزی متوجه نمیشی
من فقط اولین ادرار سوزش داشتم و تموم لکه بینی تا ۱ هفته طبیعیه که من ۳ روز داشتم
هزینه عملشم تو بیمارستان تامین اجتماعی با بیمه سلامت ۷ میلیون شد دکترمم ۵ میلیون دستمزد گرفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری