خانما بچه هارو از کی دیگ باید بزاری تو اتاق خودش؟؟؟

۱۳ پاسخ

۶ ماهگی
اشتباه نکن به حرفا اینا گوش نده دلت میاد گناه داره فلانه
دختر من سه سالشه هنوز وسط من و شوهرم میخوابه به هیچ صراطی مستقیم نیست یه شب با ارامش نمیتونیم بخوابیم
بی ادبیه شبا یه بغل نمیتونیم بکنیم همو
فقط بخاطر این حرفا که ای گناه داره میترسه
زوده اشتباهه
الکی خودت برای اینده گرفتار نکن هرچی بزرگ تر بشه بیشتر میفهمه بیشتر وابسته میشه جدا کردنش سخت تر میشه از خمون کوچیکی هرچی زودتر تونستی جداش کن

۶ماهگی

روانشناسا میگن هرچی دیرتر بهتر چون نیاز به امنیت و احساس آرامش دارن که فقط کنار پدرومادر تجربه میکنن و تو بزرگسالی انسانهای مستقل تری بار میان

دلت میاد؟🥲
من تو گهواره میزارم کنار تشک خودم باز دلم قبول نمیکنه میگم کنارم رو زمین بخوابه

اینم بگم من برای آرن مشاور دارم
و نظر ایشون هم از ۲ سالگی بود
اگه همه چی اوکی بود
تک فرزند بود
شرایط کاری همسر
همه چی رو باید در نظر گرفت
نمیشه مطلق گفت از فلان ماهگی
ولی خب من فعلا جدا نکردم
و نمیکنمم هم

من خودم نظرم قبل از ۱ سالگی بود
ولی خب شرایط جوری بود که واقعا ترسیدم و نتونستم تو اتاق تنهاش بزارم
راستش رو بخواین حالا حالا هم نمیزارم تا شرایط جامعه اوکی بشه
درست یا غلطش رو نمیدونم
و اصلا هم برام مهم نیست
ولی تو اتاق خودش میخوابیم
اون سر جای خودش ما هم رو تشک
فعلا از اتاق و تخت خودمون استفاده نمیکنیم

من ۶ جدا میکنم صدرصد شوهرم از الان میگه بزاریم تو تخت عادت کنه 😅

الان رو تخت خودت میخوابونی؟ یا تخت کنار مادر؟

من رو تخت خودمون میخوابوندم، الان چند روزه میزارم رو تخت کنار مادر و خیلی راضی ام
فک کنم تا حدود ۲ سالگی رو تخت کنار مادر بزارمش
قبلا میخواستم ۶ ماهگی جدا کنم ، خیلی تحقیق کردم نظرم شد ۲ سالگی
اما حتما رو تخت کنار مادر باشه نه رو تخت خودمون

باز در اینده ببینم چی پیش میاد ....

تصمیمت فوق‌العاده است عزیزم اما از نظر روانی و پزشکی از ۶ ماهگی بهترین تایمه

بنظر من ۳ سالگی خوبه

من از موقعی که شیر شبش قطع شد جدا میکنم.

میگن ۶ ماه. زمانی که اگه پتو افتاد رو صورتش بتونه با دستش بزنه کنار… بستگی به خودت داره

من از دوماهگی جاشو جدا کردم

سوال های مرتبط