هر بچه ای متفاوته.ولی من شنیدم از همون اول گاهی بذارید اتاق خودش بخوابه که بدونه اونجا هم جای خوابه.رفته رفته وقتی آمادگی پیدا کردین هر دوتاتون دیگ کامل بذار اتاق خودش و تند تند سر بزن و کم کم دیگ عادت کنه
بالا دوسال
من کلاسای مهدکودک ک میرفتم میگفتن از ۸ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.