خرما با کره بادام زمینی داخلش و یه لیوان شیر پف فیل و بستنی و میوه
همه چی
بنام خدا هیچی هم وعدها اصلیوبخوره هنر کرده
انواع کیک و پنکیک و وافل و اسنک خونگی ..هر میوه ای داخل یخچال باشه ..هر دوسه روز یه بار بستنی یا ابمیوه .کشمش و مویز و انواع اجیل ..گاهی وقتا هم شکلات.. دنت و انواع دسر .شله زرد یا شیر برنج و چیپس و خلال سیبزمینی خونگی .گاهی وقتا هم اگه ناهارشو خوب نخورده باشه ناهارشو میدم یا مینی پیتزا یا ساندویج یا اسنک یا فرنچ تست براش درست میکنم..اگه خیلی هم کار داشته باشم ونرسم بیسکوییت یا ویفر با شیر موز یا شیر.
میوه
مغز
بیسکوییت
بستنی
کیک خونگی
شیر
براش با خرما و گردو و اینا ترافل درست میکنم میخوره
نون کره عسل
همه چی 😂😂😂
همه چی
اکثرا خودش انتخاب میکنه
دیگه انواع کیک و بیسکویت
شیر چی پف
ماست
نون پنیر
میوه
نون روغنی
آجیل
پفیلا
تخم مرغ
از ناهار هرچی بمونه اونم میخوره
سیب زمینی در شکلهای مختلف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.