زیاد بهش فکر نمیکردم فقط گفتم سالم باشه
حس میکردم پسره و پسر هم بود 😁👶🏻
هر چی حس کردم همون شد این یکی هم حس میکنم دختره ببینم خدا چی خواسته برام
حسم برعکس بود
من حس میکردم پسره هر کیم میدونست بارداریمو میگفتن پسره حتی هربار سونو میرفتم خانوما میگفتن پسره انتی بهم احتمال نداد گفت دوهفته دیگه بیا میگم ۱۴ هفته رفتم گفت دختره اول حس عجیبی داشتم ولی بعد ارتباط گرفتم الان میترسم نکنه تغییر کنه تا آنومالی
اره همونی ک از روز اول حدس زدم بود
من سر دخترم حس میکردم دختره و شد الانم حس میکنم پسره حسممیگه پسر هنوز نگفتن جیه ولی همسرمبشدت دختر میخواد انشالله هرچی صلاحه خدا بسلامتی بده
من قبل اتتی به شوهرم گفتم حس میکنم پسره گفت فرقی نداره دختر باشه یا پسر ولی خب انتی احتمال پسر داد😍
حس میکردم پسر ولی دختر شد😂😍
من سر پسرم تعیین جنسیت نرفتیم کلا تا لحظه ی زایمان و سوپرایز شدیم 😍
حس میکردم پسره و پسر بود
حالا سر اینم نرفتیم و حس میکنم دختره تا ببینیم موقع زایمان چی میشه😍
من خواب دیدم یه دختر بچه رو توی حموم میشستم و چندهفته بعد گفتن دختره😍😍😍قربونش برم دو سال و نیمشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.