۸ پاسخ

من ک واسه هیچکدوم از واکسنا کمپرس نذاشتم

بهتره کمپرس گرم چندبار بزاری و یکمم با دست تمیز ماساژ بدی تا مواد واکسن پخش بشه

سرد نزاری سفت میشه من ی پاسو کمتر گذاشتم دیروز جاش سفت شد با بدبختی ول کرد ماساژ کمپرس سرد دادم

جای سوزنش سفت میشه سیم می‌کنه

درد پاشون کمتر میشه اگه بزارید گرم ک بزارید جای سوزنش سفت نمیشه موادش پخش میشه . اگه قطره استامینوفن ندی ممکنه تبش بره بالا همه بچها مثل هم نیستن

من نداشتم هیچی هم نشد فقط استامینفون روز اول هر چهار ساعت روز دوم هر شش ساعت

جاش سفت مى شه و باعث درد مى شه

منم دیروز واکسنش زدم هنوز هیچ حوله ایدنذاشتم خداروشکر بچم نه تب کرد نه بی قراری،دیشب استامینوفن هم بهش ندادم

سوال های مرتبط